ConnexionConnexion

FAQFAQ   RechercherRechercher   Liste des MembresListe des Membres   Groupes d'utilisateursGroupes d'utilisateurs   S'enregistrerS'enregistrer   ProfilProfil   Vérifier ses messages privésVérifier ses messages privés    

nike free dame sort

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Baleines, Dauphins, Cachalots Index du Forum -> Autour de la table
Voir le sujet précédent :: Voir le sujet suivant  
Auteur Message
finnvincent

MessagePosté le: Lun Oct 09, 2017 8:12 am    Sujet du message: nike free dame sort Répondre en citant

Du har måske bemærket hver 2016 GRATIS sko har RN i modelnavnet, og det betyder ikke registreret sygeplejerske. RN er en forkortelse for løb, og bruges til at skelne de GRATIS løbende modeller fra GRATIS fitness træningsmodeller. Ud over at RN tilføjes til modelnavnet, er en vigtig opdatering til nike free dame sort RN-linien inklusion af et Lunar-kerneskum. Brugen af ​​Lunar-kerneskummet ændrer ikke signifikant, hvordan FREE RN-modellerne føles i forhold til deres forgængere, men de nye modeller er bare et blødere blødere. Den ene undtagelse er den GRATIS RN Distance, hvor Lunar-kerneskummet giver en mærkbar blødere tur end nogen anden GRATIS model, fortid eller nutid.

Vi er store fans af den gratis serie løbesko fra Nike - vi har gennemgået mindst et par hvert år de sidste fire år. Vi tror, ​​at de generelt er awesome sko, der kan bruges til løb, gå eller bare dagligdags uformelle sko. Men som alle nike free rød lilla sko tror jeg stadig ikke, de er rigtige løbesko - de er for det meste afslappede sko og sikkerhed, ikke træning sko og for at være ærlig, er vi bare lunken i 2017-versionen.

Nike har i nogen tid fremhævet vigtigheden af ​​højeste pasform og arbejdet hårdt for at give løbere den mest naturlige ride mulig med sine sneakers. Introduktionen af ​​Flyknit konstruktion skubbede os nærmere, og nu har nike free herre hvid taget det et skridt videre. Nike kombinerede to af sine mest roste innovationer - Flyknit og Free teknologi til at skabe "kompression pasform med fri fleksibilitet" for en anden hud føler. En kompression passform holder foden på plads, uanset hvor svært du kører. Specifikke zoner på skoen blev konstrueret til at have mere strækning end andre og mere fast at andre kunne give ordentlig fleksibilitet og støtte præcis, hvor det var nødvendigt. Den populære fri teknologi giver løbere en behagelig tur over lange afstande.

Jeg finder nike free lyserød grå at se bedst ud, når der er en smule ankel af show og har taget for at poppe en tuck eller to i de fleste af mine jeans, når jeg sport dem - især den løsere passende, mere kæreste ser dem. Og mand skal jeg være mere opmærksom, når jeg barberer rundt om ankelområdet. Jeg tror, ​​at der var nogle strays, der nærede næsten en tomme lang efter at have sværget barbermaskinen for længe.

http://www.maxultradk.com/
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Baleines, Dauphins, Cachalots Index du Forum -> Autour de la table Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Page 1 sur 1

Sauter vers: